... Sepi...
Di kala malam sepi duduk aku termenung...
mengapa ?hati terlalu sunyi...
terfikir... kehidupan... kedamaian...
dan percintaan yang tak kesesampaian...
kesedihan... keperitan...
Aku ingin... sebuah kehidupan...
percintaan... tapi, mampukah aku untuk
mendapatkannya....

Aku terima ... dan aku masih lagi mencari....
kegembiraan hati... dikala sepi...
berilah aku peluang mendapatkannya
aku ingin merasai kebahagianannya.
Hari demi hari aku masih mengharapkan
aku cemburu melihat kebahagiaan mereka...
kehidupan mereka...
Tidak ada ruangkah aku untuk mengecapi semuanya ?
aku ingin dipeluk, dibelai ... tetapi boleh kah aku mendapatkannya ?
sampai bila aku akan menungunya ?
tidak layakkah aku mengecapinya ?
aku pasrah dan redho sekarang ...
menanti dan terus menanti ....
bilakah saat dan waktu itu ....
( SENICHI KIMURA ) 16/MARCH/2009 121 am
0 Responses
  • .: Music :.



    .: Shoot me :.



    .: link :.



    Photobucket

    BlogMalaysia.com

    Followers

  • .: Status :.


    Kata org…
    persahabatan boleh berakhir dengan cinta,tapi tidak mungkin dan agak sukar untuk sebuah cinta berakhir dengan persahabatan

    Kadang ada hal yang bisa kita ungkap lewat kata-kata...
    Tapi ada juga hal yang tak mampu diucap, hanya lewat nota-nota....



    Kadang tubuh kaku...
    kata-kata pula beku...



    Saat hati menjadi sedih
    Seumpama semangat yang tak mau pulih...



    Kita harap, bulan bisa mengerti
    Tapi bagai memberi kata yang tak pasti....



    Kita semai mimpi hari ini
    Bisakah kita tuai hasilnya satu saat nanti...?



    Kau...
    Aku...



    Dua jiwa
    Dua hati...
    Dua jasad
    Dua serba serbi...
    Cinta, kasih, rindu, sayang....
    Di sini termenung....
    ingatan melayang....





    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us